Unlimited power

För tre dagar sen förändrades mitt liv…

Jag skaffade Spotify Premium. För dig som inte är insatt innebär detta att jag nu har i obegränsad tillgång till all musik jag vill i mobilen. Möjligheterna är obegränsade, the universe is mine…

Nej men ärligt, det är faktiskt jäkligt bra. För mig som i princip alltid är på väg nånstans och som inte spenderar mkt tid framför datorn är det helt perfekt att ha musiktjänsten i telefonen. (Hade börjat tröttna en hel del på musiken i mp3n.)

Har även upptäckt att Spotify är sjukt bra för träningsmotivationen. Just nu går Guettas album ”Nothing but the beat” varm under passen. Pepp! Enda problemet är att mobilen riskerar att drabbas av smärre svett-skador där den sitter i byxlinningen;)

Summan är i alla fall att det är SÅ värt de där 99kr/mån som uprgraderingen till premium kostar. Efter tre ynka dagar med Spotify undrar jag nämligen hur jag någonsin överlevt utan det.

20120719-184009.jpg

Alltid med, även när jag solar…

6 reaktion på “Unlimited power”

  1. Haha, jag fick gratis Spotify i ett år när jag köpte min mobil. Jag tror jag har använt det en gång när jag hade gäster. Jag är ingen musikmänniska… :)

  2. Ja tänk vad snabbt vi skapar nya behov! Men kul är det! :-) Jag använder den dock bara vid yogan och cykelintervallerna. har laddat ner så jag kan lyssna offline också. kalasbra!

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *