Gillar läget:)

Ojoj vad jag hoppas att du utnyttjar den här dagen till max.

Om du inte är ute i solen: GÅ UT!!

20120527-133413.jpg
Vy från en Tantolund… Sällskapet Sofie slapp bli fotad;)

I den allmänna bakis-stämningen efter gårdagens schlageryra kanske du inte riktigt tagit dig i kragen och kommit ut i solen än? Men ta då och skaka liv i dig och ta vara på den här sista soldagen innan molnen invaderar!

20120527-133612.jpg
Solglasögonen vilar, man vill ju inte få mer pandabränna än nödvändigt;)

Eller du kanske har varit ute på långpass i solgasset? Lyckliga du i så fall, jag hade gärna hängt med… För en dag som denna vill man inte gå in och träna. Tur då att utebadet har öppnat på eriksdals och att man har vänner som också är soldyrkare:)…

6 reaktion på “Gillar läget:)”

    1. Jenny- Burned…

      Ingmarie- Tack själv:) och kvällen blev super! Mkt skönsång och grillat, dock rätt röd i fejan!

  1. Ja vilken dag! Var faktiskt ute och sprang i hettan, lite för sent (solen var stekande!) pga firandet, men det var ändå underbart. Utomhusbadet låter också väldigt bra:-)

  2. Ja, jag utnyttjade den massor! Underbara sköna söndag. Kvällen var så ljum som en varm augustikväll! Och så fixade jag iordning på balkongen :)

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *