Honeys, I’m home!

Tre veckor har gått, I am back in Estocholmo!

20120811-093321.jpg
Ok, kanske inte vackraste bilden tagen från en bil…

Så fort jag klev av Arlanda Express och kände folkvimlet blev jag varm och glad. Tillbaka i stan. Norrland må vara sjukt idylliskt och naturen fantastisk, men Stockholm är så vackert! Jag tror faktiskt att jag bor på rätt ställe….

Bara hemma över helgen och det finns mycket att göra (bl.a. skaffa ny telefon:P) Men jag tror att det bästa är att inte försöka för mycket, utan bara umgås och njuta av ledigheten (i solen förhoppningsvis!)

Jag är dock sjukt gymsugen, det har blivit väldigt lite på den fronten på sistone! Bålstyrka har tyvärr nedprioriterats, inte bra. Får hoppas på att sommaröppettiderna tillåter lite träning innan planet går tillbaka upp imorrn, hehe…

7 reaktion på “Honeys, I’m home!”

  1. Hoppas du har njutit av dagen!! Bra att vara borta ibland, man blir så hemmablind när man är hemma hela tiden. Glömmer bort att se sig omkring och njuta av allt det fina!

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *